chalalala

Jag kan inte sova, Nu har jag städat och sorterat nästan alla kläderna i garderoberna med. Jaja.
Pratade nyss med "lillebror" (Dennis, dplp.) och han och några kompisar kanske kommer hit på lördag (: kul! Sen på fredag blir det "avskedningsfest" som jag kallar det, med alla mina favorit brudar från gamm skolan. Kommer sakna dom allehopa hur mkt som helst! Sen sprids vi typ åt alla håll. och sen kanske syster komma oxå, och sen alla andra såklart! bl.a Kanto som man ser väldigt sällan nu när han gör lumpen (stavning?) men då om Malin kommer ska jag oxå sätta in extensions på henne på dagen oxå.
Det som händer imorn får man se. Nu ska jag in på facebook.

Kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0