första skoldagen.

gick super bra, möte upp Fredrik och Söderström och gick in med dom :) åt tårta och allting, chill dag.
Jag vart inte ens nervös.
Och igår när jag trodde jag skulle somna så tidigt, då trodde jag väldigt fel! så fort jag vart trött börja mobilen pipa för att batteriet va fullt, och sen smäldes det igen en dörr.
De åkte tåg och allt möjligt. Så de vart inte så mkt med sömn (:
Men imorgon ska jag inte vara på skolan förns 3, men tänkte ändå gå och käka lunch tillsammans med klassen, vi äter ju på resturang varje dag hela året ;) härligt.
Och jag tänker ändå kliva upp tidigt så jag kan försöka vända lite mer på dygnet tror jag.


Nu ska jag ringa och beställa tid hos bästa för håltagning i öronen till lillasyster (äntligen! har alltid velat köpa söta örhängen till henne, men har ju aldrig gått. Hon kanske lär sig med åren ;) jag tog hål i öronen när jag va 4 år, och hon ha börjat 8an nu! )

Hejhej =)

Kommentarer
Postat av: Pierre

<3

2009-08-27 @ 20:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0