habba!

tjabba, tjena! haha
Lyckad dag till tusen! Grymt nöjd.
Vi har varit på zorbcenter och gjort massa kul, bl.a 5 kamp sjukt kula saker som vi fick göra, och annorlunda en del med, och sen fick vi åka zorb, så jag och Linn åkte tillsammans, hon skratta så att hon grät när hon såg på mig! hamha, men jag fick ju va överst så mitt huvve åkte typ överallt.
Och jag fattade inte att de såg så dumt ut, så jag börja ju measgarva men mesta dels för de är så himla kul att åka, vi ville inte ur den där bollen sen, vi frågade tillochmed om vi fick flytta in i den.
Men de gick dom inte med på, synd!

Efter de hade en lärare grillat åt oss alla, jätte gott!
Och sen va de ju dags för militärbilen, haha..
Dom andra 2 tjejerna åkte rakt fram och ner i diket, och de tog ett jävla tag innan han som ha hand om de hela fick upp bilen där ifrån, fgatt hämt a en till bil för att de skulle funka och de tog ett tag med den oxå.
Sen va de min och Lins tur, och då hade nog alla elever samlas för dom hörde om bilen i diket..

Och så vart det våran tur och jag fattade igentligen ingenting av den där bilen, så skulle börja med att vända den och sen vända till startplatsen, när jag gasade kändes det som den bara körde på bakhjulen! FY!
Sen vid starten så ska man he på sig en mickrofon och den som kör ska även ha ögonbindel, ojojoj alltså.
Och vi svor och vi fattade ingenting, och jag tror ingen kunde skilja på höger och vänster just då heller..
Innan så visste vi inte att dom inte hade stängt av mickarna efter dom som körde innan oss, och vi hade bara snacka skit innan, hoppas inte ägarna va där just då haha.
Typ planerat att vi skulle spela asfula låtar och bet den andre köra som den vill och grejen, inte konstigt att dom va sur när dom kom!
Linn fick inte ens ha på telefonen efter de så vart ingen musik :/
2 pojkar har iaf spelat in de hela och de kommer nog på facebook inom kort, och de måste ses! hoppas de inte kom med nått alldeles för pinsamt bara.. haha.

-

Sen efter det har jag bara hängt med Linn typ, och vi hade skitroligt =) hur trötta som helst och bara sagt knäppa saker har jag gjort, klarade inte ens av ett barnkorsord! haha.
Sen när jag kom hem skjutsade mamma mig till pappa, och sen får vi se hur de blir, imorn far vi tjejor till en tatuerar
studio (drömmen!) och lite annat, bl.a till stan och de kommer bli hur grymt som helst!
och nu orkar jag inte skriva nå mer, så nu blir de bilder ;) puss

Här är sen chicago igår, leder jag lite kanske? ;)

Den känns iaf större när man står och ska hoppa in i den. :) - zorb

När flickorna såg en groda, hmm?

hejhej

Kommentarer
Postat av: Markus

haha fyfan vad klockrent Nathalie;)

2009-08-27 @ 20:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0