jahaja



Hej, idag har vi typ sett på film hela dagen till halv2 då vi slutar, men tror vi satt lite längre..
Träffade Jon oxå, sjukt kul! :D (Det är han som sitter i mitten på bilden.)
Fy vad jag saknar människorna på bilden, hela klass 9 a&b faktiskt!
Sen efter skolan har jag gått runt på hammarstrandcity med Linn, vi va in i varenda affär tror jag, och sutit inne på coop och kollat på bilder och bara pratat,  trevligt trevligt! =)
Men nu har jag typ inget att göra, ha ätit, kollat facebook och allt sånt.
Tror jag kanske ska gå ut och vara social med människor. Men nu ser jag att de är mörka moln så skiter nog i det.
Och förhoppningsvis är det bara 53 dagar till min tatuering, annars är de max 60 dagar, men jag vill NU!! fdkfslpo :)
 hejhej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0