laLa

:)
Nu sitter jag hos min fader, annars så blir det riktigt bra i huset ti mamma, bara ett rum kvar att fixas(de är redan fint, gjordes om för ett år sen ungefär.) men lillasyster ville ha nått annat.
Momma ville ha bär och göra saft med tror jag, så jag och mamma ha haft bär krig! haha, jag vann ofc! sen lite färg som vi skulle måla Filips rum med, men då vann hon, jag gav mig (:
jag verkar ha världens bästa schema på skolan oxå, först skulle jag bara gå tis-fre, och börja klockan 12 på tidagen oxå, och praktik resten av veckan, men vi kom på att jag borde kanske läsa lite mer eng oxå, så blir nog de med. =)
Men de är bara tummen upp.
Tror jag ska fara ner till mamma nu igen snart, har lite grejer att göra ikv och vill kunna somna i en  bra tid..
Mammas internet funkar typ va 10onde gång, de har  blivit nått fel, men nån ska komma och kolla på de.
så hörs kanske sen!
Pusshej :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vackra nathalie <3

2009-08-27 @ 20:30:02
Postat av: Pierre

Vackra nathalie <3

2009-08-27 @ 20:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0