mätt!

Hur gott som helst va de ju.
Och tårta vart de sen oxå. Sen kom Andreas och Oskar och hämtade John, dom skulle till Singsån och bada, jag har aldrig vart ditt och badat iår, kom jag på nu.
 Jag har bara vart ditt och gått på stenarna i strömmen. Sen skickade Malin ett sms och bad mig ringa, så hon kanske kommer ikväll ist för imorgon. Då får jag nånting att göra oxå
Och imorn ska pappa & min bror fara och hämta nå jävla små fåglar!
Jag har för mig att dom pratar hela tiden.
Malin bad mig att skanna in tatueringen så hon kunde få se den, och om de gick kunde jag ha lagt in den här oxå, men jag ha tappat bort skivan och har en ny data, om jag har tur kanske jag får låna lillebrors dator. :)

hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0