mys

jag och syster gick på time igår oxå (;time for time;), fick henne att bju på 5 candypåsar och 4 typ stångar? haha..
Sen hade vi bara filmkväll hela kvällen och somnade tidigt.

Sen idag har de vare skola, och sånt.
Va med Linn, och sen när lillasyster slutade gick vi på valbergs, vart ett linne för mig, sen köpte jag 2 par örhängen till lillasyster och börs till bror.
Sen skulle vi ner på min salong och beställa tid för att ta hål i Rebeckas öron, men då kom vi på att Linn är utbildad peircare, så då anställde jag och mamma henne direkt ;) blir nog att hon tar i tungan på mig oxå.

bilder på dagens köpa: (lol)

örhängerna i äkta silver/guld såklart =) sen linne från koola anna coh börs ti bror.

På bussen till Bispgården träffade jag massa folk, bl.a Thilde, askul att träffa henne va de :)
Nu kommer en liten bild på http://ennyman.blogg.se och mina skor i bussen.
        

Sen har jag fått en bäddsoffa av mamma! hahahahahh

Nu sitter jag och lyssnar på när småsyskonen busringer till folk, dom verkar ha jätte roligt!

hejhej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0