Ragunda.

Har nyss kommit hem till Ragunda.

licia kom också med Jennifer igår, de va kul att träffa henne med :) Vi gicch af hem till mig och fixade oss sedan gjorde vi lite ärenden ute på Hammarn, efter det kom Christian, Haqvin och Perra och hämtade oss.
Sen åkte vi upp till nåns stuga (!?) där Kanto och lillkanto, Marina, lillis, hansson, robin och dom bastade. vi stannade inte där så himla länge utan åkte ner på the city igen!
Stannade och pratade med några sen åkte runt och kollade lite bara, sen hoppade Jennifer, Alicia och jag av hos mig och gick och fika och pratade lite och så bara.

Jag fattar inte att de är skola imorgon heller. Ska vara där redan klockan 8! så mamma kommer och hämtar upp mig halv, ska ju ända till Bispgården imorgon, men annars blir det i Hammerbeach såklart! ;)

Nu ska jag göra nånting. hare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0