skjut mig


När jag kom hem till mamma imorse hade Deede kommit hem, och hon hade fått sjukt långt hår, blivit hut snäll som helst, och allt möjligt, kände inte igen henne.

Mat med Linn & mentor.





Köpte detta idag.. vart dock inge mer, hade bara en timme på oss.

Är nog lika trött som jag va igår, jag försökte typ få min syster att bleka mina tänder och grejer, fasst hon inte va hemma? och ändå, hon skulle aldrig få röra de där. uscha!

och de är första fredagen på hur länge länge som helst som jag bara sitter hemma.. orkar inte göra nånting, känns som klockan är typ 2.............................................

hejdå

Kommentarer
Postat av: moehoe

nathalie du ha sån sjukt bra klädstil! aviis sötnos! <3

2009-08-31 @ 20:56:17
URL: http://moehoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0