zzZZzzzZzZz

Jag ha nyss vaknat och ska snart äta nånting och fixa mig, det är ju inte en vanlig dag idag. :) Ska först till Emma, och äta kräftor, jag som tycker dom är så läskiga! Dom kollar verlkigen på mig under hela tiden. haha. Och sen efter det ska pappa skjutsa mig till Malin, Så ska jag gratta henne lite sen ska vi på dans :) Efter den är slut så åker vi mot stan! De blir kul.



Jag och Isa :)

Men sen kom jag på att det är typ bara en månad kvar tills mamma flyttar in till nya huset. Och en månad eller mindre tills vi räknade ut att vi skulle utomlands. ( Pappa och hans syskon och kanske farfar. Dom fyller 30,40,50. ) Så då kanske mamma får flytta in allting själv! ;) haha. 

74 dagar kvar till tattoo (: I LÖV IT.


Kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0