de här med att sola


De är inte bara ni som blir blir pist över att jag ska sola, jag är nog den som blir mest arg över att jag ska göra det. Men jag har inte gjort de sen valborg förutom den gången det gick åt helvete, men den gången tycker jag vi alla kan skratta åt det ist, jag fick ju mina "biverkningar", efter den gången solade jag knappt ute i sommras. ^^
haha.

Andledningen att jag ska sola nu är för att jag vill vara lite brunare till nyår, och för att jag känner mig som en helt ny människa efter, känner oxå att jag blir helt frisk&alla bakterier försvinner, även fasst jag inte ens är förskyld, hm?
Inte för att jag inte kan hålla mig längre, elr jo visst lite kanske. Jag vet mycket väl att man inte blir så brun efter en solning, men de är ju iaf nånting. Jag älskar att vara brun & de är jätte tråkigt att inte få sola, brun utan sol tycker jag inte om heller, men so what, får nöjja mig med det jag får! :)

Till er som inte förstår nånting nu, så har jag några andledningar till att inte få sola.

Sen i 7an började jag sola på riktigt oftast mellan 2-3 ggr i veckan & de hände att jag fick panik så jag skakade om jag bara solat 1, låter sjukt & de är det va de oxå. haha
Jag har ett eget solarium, men jag har inte ens kollat på de i över ett halvår, INGEN FARA =)

Hiha, lite kul, förut när jag skulle sola skyllde jag på att min foundation (stavning?!) va för brun & att jag inte hade råd att köpa en ny, men sola kostar nästan lika och de hade jag råd med? ^^ haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0