eh, ett seriöst inlägg då

Nu har jag vart i hammerbeach en vecka & det har hänt sjukt mycket, förstår inte hur jag hunnit med allt.

Hammarstrand är bara en by, men de kan hända rätt mycket. det är här de händer ^

På snart en hel vecka har jag hunnit med att; åka från stan, ansiktsbehandling (<3), öppethus, fira lillasyster, 2,5 julaftonar, en juldag, film&myskvällar, birsta & kolla på idolkillarna, träffat hur många gamla vänner som helst, bråkat&skrattat. / & massa mer..

Igår drog vi ju till BbirsStaCcccityyy, de jag kommer ihåg att jag inhandlade är 2 skor, 3 jeans/leggings, 3 bh´sar, 1 partytop, 3 tröjor, 1 väst, 2 nagellack, smycken, hårgrejer, 1 väska, 1 halsduk. jag kommer inte ihåg om de va nå mer. Dock va nog bara hälften av allt på rea. Går ju inte ens att kolla mot rean på dom här dagarna, men jag försökte ändå göra upp med så mkt pengar som möjligt eftersom jag tycker det är så tråkigt att shoppa i ösd. När skulle skulle åka hemmåt  tror jag vi åkte minst 5 varv runt donken innan vi hittade drive in. Sen ytterligare 50 varv runt sundsvall innan vi hittade till volvo där kusin skulle tanka, även fasst jag tycker jag är där rätt ofta, iaf förut & favvofaster har ju bott där en tag innan hon flyttade till sthlml så fattade vi ingenting fastänn vi visste precis vart de låg egentligen när man tänkte efter. skulle egentligen höra om jag fick sova över hos bror för mam&wiking ska in imorn men då får jag inte plats på vägen hem eftersom dom skulle köpa ny tv.

Sen när vi kom hem körde vi wii kväll.
Idag tänkte jag sola men orkar inte, så mycket att göra. Jag har bestämmt mig för att kolla om jag har kvar mina skills när de gäller att sladda med 4hjulingen sen ikv när de är mörkt, tkr de är kulare då. Om malin fortfarande är hos hennes man så tänker jag nog fan nästan åka & kidnappa dom, så dom får åka madrass bakom, HIHI jag tycker de är skitkul, när folk aldrig ramlar av brukar jag bli sur & köra som en idiot tills folk gör de, absolut inte så att dom gör illa sig eller liknande.

Sen imorn
när sötfaster slutat praktiken vid 5 så drar vi till stan, hennes vänner från tyskland, england & australien kommer för att fira nyår här i sverige. kortfattat så kommer dom till sthlm idag & sover i faster och Anna-lenas lägenhet för att ta tåget till ösd imorn, sover över hos mig och jennifer, fixar lite grejer på stan sen drar dom till ÅRE, jag vill oxå till åre över nyår :(

BTW, jag behöver inte köpa polett till att sola, faster hade köpt en men hon hinner inte, så hon får lite brun utan sol av mig sen istan och jag får ehnnes polett. SUPER (Y) Hon är bäst! Nu ska lillebrur tydligen dra fram ödlan så nu sticker jag.

SKÖT OM ER :)



måste ju vara lite ego ibland






Kommentarer
Postat av: emma

haha ja det var verkligen svårt att hitta volvo ;D haha

2009-12-28 @ 20:39:02
Postat av: maalin

men din kooorv! du skulle sagt till att du ville ha med oss, vi hade självklart ställt upp :d <3

2009-12-31 @ 02:39:22
URL: http://blondamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0