.

Måste avreagera mig! (& jag kan inte sova..)

Man är faktiskt bara i unga livet nu, man har hela framtiden (<3) att se fram emot.
Tänk på alla drömmar som man kan uppfylla, ingenting är omöjligt.
Även fasst det oftast händer mycke tråkiga saker i dom här åren & kommer utan tvekan att göra mycket längre framm också, så kommer man oftast över det. Visst inte alla saker, men man tänker inte alltid på saker på samma sätt.
Brukar det oftast va smällen som är hårdast.
Det är synd, men allt som händer, det händer, & sånt händer faktiskt.
Men,
Jag hatar verligen hur man kan trycka ner sig själv så otroligt mycket eller låta andra göra det.
Ingen av er är ful eller dåliga, vi är så jävla vackra & bra allihopa.
Det finns INGEN som är precis som en själv, och det är de som gör alla oss speciella.
ALLA är bra, sluta tryck ner varandra. Det finns alltid en andledning till allting.
Men jag tycker inte att man ska jävlas med någon för att man känner för det är en andledning.
enligt mig är det nog en annan anledning som ligger bakom det hela. grupptryck kanske? eller "status"? vad som helst kan de va.
not worth it.
Det mår nog ingen bra utav innerst inne.
Vi är olika & lever olika liv, har alltid gjort de & kommer göra det livet ut.
Gilla läget istället & älska du är du & ingen annan. Ingen annan på jorden är du & du är bäst som du är.
och de alla andra gör, gör du bättre på ditt eget sätt.
kolla i spegeln & bara ÄLSKA det du ser. förfan
Tänk att det absolut inte finns någon annan som får samma fina spegelbild som just du själv får!

Jag ser inget dumt med någon, jag har ingen rätt att leta fel på någon, då får de hellre va.
Jag tycker det är mycket bättre att se de braiga. störa mig på vad folk kan göra kan jag göra, men ingen jag går runt & pratar om för de är jag som tycker så. och hade jag vart den personen jag stört mig på hade jag ju gjort likadant, right? ja.
jag tror man mår bättre av att se det fina hos folk, och de gör nog folk också. (^^,) men man måste ändå alltid veta att man är precis lika speciell själv, även hur svårt det än är att få in det.

Vi är alla olika. ♥

Man vet bäst själv vad som är bäst & sanningen om saker om sig själv.
Det blir inte bättre än så här & så här är underbart.

låt aldrig världen gå under pga några ord, låt dom inte komma i vägen för nånting & se fram emot framtiden, den kommer bli kanon.

vart bara så jävla less. / Nathalie

2/4-07
(F)

Kommentarer
Postat av: moehoe

så jävla sant sötnos! <3

2009-12-02 @ 20:40:33
URL: http://moehoe.blogg.se/
Postat av: Anonym

diggar dina djupa inlägg :)

2009-12-03 @ 18:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0