r. kellys number one,(gammal jag vet) men så vill jag känna.

idag och igår kom kattis förbi och hjälpte oss att städa, GULDT VÄRT. <3

Idag ha vi käka kinesmat, sjukt nice.
jag hållde på att bränne ner hela lägenheten när vi städade oxå.
Sen har favvofaster ringt idag!! åh :) hon kommer snart upp från sthlm, de ska bli så kul att få träffa henne igen.
hon ha oxå en chokladkalender hihi! Sen ska hon ha praktik i hammarstrand snart, sen även i östersund. men hon skulle ringa en vecka innan så vi hann städa hihi ^^ nerå, hon vet hur ungdommar är så det va ingen fara. älskar henne <3

annars har jag gått på skolan varje dag den här veckan, visst jag ha kommit 20 min försent varje dag men så får de va.
mamma ska ta "veckans behandling" imorn så då får jag mina vinterkläder jag beställt.. härligt!
annars går allting skitbra eller tvärt om, men ska inte klaga.

nej nu blir de lugn musik och lite matte räkning -.- sen drömma om drömmen.

just ja! jag fick vg/mvg på matte provet även fasst jag ligger så jävla bakom, visst alla tyckte de va skitlätt inklusive mig hur trött jag än va den dagen, men ska få lite mvg uppgifter sen kanske jag ha mvg till jul efter inte ens 2 månaders jobb! känns kul :)


Kommentarer
Postat av: Emmet

vad roligt att det gick så bra på provet! :D <3

2009-12-02 @ 13:00:08
URL: http://emmaamartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0