säg mig hallå he

Jag har aldrig kunnat läst en bok i hela mitt liv, men nu har jag läst till sida 40 av Donna Ford, styvdottern. Blir så glad på mig själv! (Visst det är skit svårt & jag fattar knappt nånting men).

Igår va det iaf "movienight" med Jennifer & Ghassan, vi såg knowing, pratade massa skit & hade det trevligt.

Jag somnade efter 5 igår så tänkte börja skolan efter lunch så ställde kl på 10 ist, och mamma tror jag ringde mig då också till&med, men jag vaknade kl1 (såklart) jävla skit, FÖRLÅT MAMMA! eller ja, förlåt till mig själv som skulle gå alla dagar den här veckan.
Jag är så knäpp, när någon ringer när jag sover vet jag själv att jag kan prata precis som jag är vaken & jag kommer på bortförklaringar hur snabbt som helst så mamma trodde verkligen att jag va på skolan idag, fasst jag kommer inte ens ihåg att jag har pratat med henne. ^^

MEN olala, nu kom jag på massamassa saker jag måste göra. :/ panikångest & hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0