skål

ÅRET.
Hur har året nollnio varit för dig? - great
Bättre än förra året? - till 99 % ja
Någonting du aldrig kommer glömma från år nollnio? - -
Har du flyttat under år nollnio? - haha, ja några gånger, från ragunda ti hammarn jag vet inte hur många gånger & lägenheten ti huset, anita & där jag bor nu. 
Har du hittat en ny låt som du älskar? - många
Isåfall vilken? - -
Har du kysst en främling? - främling&främling, inte direkt.

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollnio? - har inte haft nån riktig kärlek iår. 
Har du varit kär? - nae
Har du sagt jag älskar dig till någon? - ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - ja och det är det bästa man kan höra.
Har du haft ett hemligt förhållande? - haha neeeej

SORG & HÄMD.
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? - sånt skriver man ju här?
Har någon i din släkt avlidit? - ja
Har du slagit någon med knytnäven? - ja, på skojj  
Varit i slagsmål? - ingen törs vara i slagsmål med mig! ^ wuhuu

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - .inte vad jag kommer på
Isåfall vad? - kommer inte på nått som jag kan skriva här.
Har du skämt ut dig? - haha ja de är klart, vad vorre världen annars?
Har du ljugit för en vän? - hm, har jag säkert men isf tycker jag inte om det.
Har du varit ute en hel natt? - ja många
Har du blivit tagen av polisen? - nae, inte vad jag kommer ihåg ;)
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - ja
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - jao

SKOLAN & FRITIDEN.
Vilken skola går du på? - jb..
har någon varit elak mot dig i skolan? - ne inte vad jag vet iaf.
Hatar du ngn på din skola? - Hatar ingen
Har du gjort ngt framsteg? - jao, på sätt & vis. :)
Haft alla rätt på ett prov? - fan, trodde de stog om jag klarat ett prov & vart bice glad, men nej

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? - oja :) 
Har du förlorat en vän? - nja typ, beror alldeles på hur man menar.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - mm :)
Har du ljugit för en bästavän? - vad är det?
Har du haft en relation med en vän? - yes..



enda bilden jag ha här, hoppas alla fått en gudomlig jul.
nu ska jag ta mig min efterlängtade sheridans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0