biverkningar

måste verkligen tvinga i mig mat, måste verkligen ta i för att svälja, men jag ger mig då fan inte så envis som jag är. haha :) Sen hög kroppstemperatur har jag oxå, men det lär vell gå bort, kommer nån timme på kvällen men sen när jag vaknar så är de borta. yrsel också och ja, skit samma är nog ändå bara i början :)

idag gick jag till skolan och klassrummet va låst så gick hem igen (a) haha men tydligen va alla uppe på föreläsning så. Sen när jag kom hem kom jag inte ihåg vad jag gjorde. JO! skrev en uppgift, om min åsikt på skapelsen, lärarn måste ju bli rädd eller nånting när han läser den. hua, men så är de.

Sen kom Jennifer och hälsade på oss! :) Kul, vi satt och surrade lite. mamma kom förbi med mina kläder men hon gick lika fort som hon kom, DISSANDE, jag som ville se om hon kände nån skillnad med mig.

Sen vid halv 1 gick vi och ficka med massa damer och herrar, gammfolk kan också ha världens humor, och inte är dom brydd av sig, härliga människor va det haha.
Sen kom en man och surra och sen åt vi våfflor och jag ha städat summet oxå, fy hur de såg ut. men nu är de vacker som faaaan. :)
Sen har jag målat och nu är Rut här.

föresten så har jag ont i ryggen, uscha :)

intressant hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0