.

ja, gud borde inte låta mig sitta vid en dator just nu så knäpp jag är vid tillfället.
tog medecin alldeles för sent så nu kan jag inte sova inatt.
BRAaa..
vet inte alls vad jag håller på med och jag bara dagdrömmer sjuka saker.
kommer aldrig palla skolan imorn.
nyss "drömde" eller vad man säger att jay z och beyonce adopterade mig, sjukt verkligt va de oxå..
ne nu blir jag arg på mig själv. aldrig mer medicin om den inte tas innan kl 10.
men de visste jag i och för sig inte förens nu.

annars så längtar jag till december, min kära rebecca sinclair ska sjunga på hullstagården i sollefteå.
ska bli så jävla kul. och jag ska dit även om jag måste gå igenom eld och vatten, ska stå där med mina sollefteå bor med händerna i luften. har inte träffa henne på drygt ett år iaf
nu orkar jag inte skriva mer, tänker stänga av datorn och se tv med min rebecca mot örat och snacka skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0