Går runt och sjunger på mamas favorit all the time

ja.
Idag har jag varit på skolan, men försov mig som fa-an.

Sen kom jag hem och ramla i trappen (Y) haha skrattade för mig själv, sen plugga jag som fan. sen klippte isa och färgade jennifers hår. Sen har vi åkt runt och ragga! Morten jens och foffa kom med alkohol och en dildo till jennifer föresten, sen kom morten jens och emilia igen när vi kom hem precis till paradise, sen va jennifer här oxå, och ida är det fortfarande. =)

imorn ska jag färga håret med hanna kl 1 och sen ska jag och cissi gå på stan och leta present ti jennifer.
SEN BLIRE TÅRTA! ooooboyy!

MIN BESTÄLLNING FRÅN NELLY HAR KOMME!
yes, nu slipper jag frysa.

min tjej kan inte komma till stan imorn heller, hon har blivit sämre, :( hon skulle ta det i fredags, men hon va inge bra då heller, inte idag fick hon och inte imorn, om hon blir lite bättre kanske på torsdag, annars blir de ändå stan för na på fredag. <3

aja nu ska jag sova, nattinatti..
och föresten är lucas i one three hill min dröm, om jag hade chansen skulle jag gifta mig med honom! (alltså den personen han är i serien vad jag sett.)
men oBoyyy! ska drömma om han nu ;) haha.

jag röstar på fred på jorden!

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0