igentligen, hot inlägg. nerå men

hur kan folk ens tänka sig att blogga för att bara snacka skit för att bli "känd", de är ju bara pinsamt igentligen.
Det måste ju vara ett jätte kul sätt att bli känd för. :) nej.
Dom kan ju hellre satsa på nånting annat som att sjunga eller vad som helst, alla är ju speciellt bra på nånting.
Om man är bra på att skriva kan man ju skriva en jävla bok ist för att skriva massa skit genom bloggen.

inte för att nån skrivit illa om mig, inte som jag vet om iaf haha.
men de är ju störande att låtsas va en helt annan person som ingen kommer tycka om i slutändan när de ända dom skriver är igentligen bara skit som folk för det mesta bara läser för att dom stör sig på den människan.
måste vara jätte kul att måsta vara känd för att dom är hatad.

fan, tycker sånna kan skriva nånting bra som rör folk och va sig själv och skriva om det dom igentligen vill än att bara skriva texter som för det mesta gör att folk bara skrattar åt dom.
tänk att det kan va så viktigt att bli känd, visst skulle ju inte vara så dumt att få så mycket pengar dom tjänar på det, men tycker det finns så mycket många bättre bloggar som förtjänar pengarna så mycket bättre,
som skulle vara så mycket bättre förebild till dom här mindre människorna som ser upp till dom här taskiga bloggarna och vill vara som dom, jag ville ju själv göra och va som dom äldre när jag va liten ju.

haha aja :p inte för att min blogg är intressant, jag skriver i den bara för ett form av tidsfördriv för det mesta.
och nu kommer jag inte ens ihåg vad jag skrivit och orkar inte ens själv bry mig att läsa, känner att medecinen börjar verka så kan ha skrivit lite knas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0