ja.

saker händer, bara att gilla läget.
Just nu sitter vi folk hos Tommy&jonathan. har haft det riktigt trevligt ikv. .
och idag kommer mina möbler och grejer vid senast halv 11.
nice (Y)
aja, som sagt baraattgilla läget. :)
jag fick en peng idag av stefan m som man handlade med i bulgarien, det står en 1a på den och jag kommer ihåg att jag kunde köpa värsta shampot som luktade sjukt gott för en sånn peng och till och med få pengar över för en sånnpeng. Det märket finns i sverige nu men inte utav samma sort jag köpte av så de suger ju. sen va oaf av guld. och luktade som den va värd mer än guld.
jag måste verkligen vända om på dygnet nu. eller imorgon.
och jag är mrs/mr dj vet ej vad som är tjej eller kille så.
men jag ha fan inget vettigt att skriva så hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0