ja,

JAG ÄR TRÖTT.

Sitter och skriver med Sofie och väntar på att allt ska bli lungt så vi alla får sova.

Vi har iaf haft det sjukt jävla kul, i början va vi cissi, JUlia alicia jennifer och jag. jag jullan och cissi gick ut på stan och träffade några sen gick vi tilbaka sen efter en stund, sen efter en stund gick dom och sen efter en stund kom boobo, markus emil och erik men sen eft5er en stund gick markus sen har vi haft "damp" till sjukmusik sen tog vi en taxi på raggar en skjuts med anders och elis och sen ha vi bara gjort de vi gjort, kortfattat så va de så här ikv men är så trött att jag inte orkar förklara. haha

imron blir chill och skriver bättre sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0