kanske ska blogga lite!

Hej
tja
va göru
inte mkt sitter här sjd?
okej samma

Ibland kan man ju prata med sig själv oxå.

Idag har jag inte gjort nånting eftersom jag vaknade bara för en stund sen. (FAN)
Moa och alla som va på skolan just idag ville jag ju träffa + att den är viktig.

AJA.

Igår: Va jag på skolan helahela dagen, sen gick jag hem, på ett ungefär.
Sen efter en stund gick jag och mötte Jennifer på OK och vi gick till Isa och gjorde värsta paketet! ;)
Sen drog vi upp till Ida som fyllde 18 (GRATTIS igen:). Och åt grymt goda tårtor.
Vi stannade där en stund och hade det mys, efter desperata housewifes drog vi till oss och hämta money och åkte på hemköp och handlade. Sen förbi Isa en sväng sen till oss, och fika igen, och Jennifer fixa isas hår värsta nice! :)
Och sen så fatta inte nelly att jag ska beställa, så nu kanske jag ha beställt allting minst 4a gånger!!
Kom på de nu, måste fan kolla upp de dära. :p

hehihohahuhähy
 
Jag kommer inte ihåg vart jag ha gjort dagarna innan :s
Isa sundberg va iaf här en dag och de va skita nice med! =)
P.s. Jag tvättade inte helt själv, Isa hjälpte mig! :$

Och nyss åkte allting jag skrivit bort!, så nu törs jag inte skriva nå mer påfall de blir så igen!

FÖRESTEN! kusin kom 1a,2a & 3a på dans vm i tjeckien, så himla kul! :)


Kommentarer
Postat av: moehoe

ja va sjuk enda, så de gör ingte. ja hör av mig nästqa gång ja ska in till stan sötan :) <3

2009-11-19 @ 22:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0