kärleken

Den finns fan överallt, vart man än kollar.
På tvn & varenda kanal.
Varenda sida på internet, på msn, i bloggar osv.
bra precis varje låt finns det nånting med den att göra.
Genom fönstret & överallt i ens närhet.
Den finns hos varje människa fasst på olika sätt.
allting har någonting med den att göra, har inte hittat nånting som inte har med den att göra.


men förutom när det kommer till mig verkar det som, fan va sur jag blir alltså!
jag vet att jag kan ta den hur lätt som helst, men ja. jag vill inte ta den genom "raggning" och så vidare, sånt skrattar jag bara åt av olika anledningar.
& jag vill inte kasta mig in i nånting som inte kommer hålla i slutändan ändå heller, i så fall få det va.
för det ser jag ingen mening i.
sen är jag sjuk för det får inte vara vem som helst heller, man ska vara som "gjorda för varandra" & känna som aldrig förut & inte kommer känna nånting annat vad som än händer.
man ska lita på varann till 110 procent & de ska vara amazing! haha :p

tänk vad gulligt när man är grymt gammal & känner starkare för varje dag! :) finns inget sötare än gamlingar som håller hand, HIHI. kärlek för det alltså! <3

Jag får helt enkelt vänta på att lucas skott ska plocka upp mig för att ta med mig till paradiset. haha

(överskattat inlägg)

pz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0