nej, blogga är inte riktigt min grej

min kära sysslis är på dans vm nu i tjeckien och kommer hem på onsdag, håller tummarna gör jag! =) <3

Och annars är inte blogga riktigt min grej, men finns ju inget annat kul på datan att göra längre, inte för att jag ens tycker det är kul att blogga. jag har tröttnat på facebook, visst det kan va kul att se vad folk skriver ibland. men man kan ju fan se nästan allting där.
Känns ju lite desperat för min del nästan, nerå men på ett ungefär.


Annars så har jag varit i skolan idag, och vart hos doktorn för mera medecin. men nu har jag fått
så att en tablett innerhåller lika mycket som tre av den jag äter nu i tre dagar till.
Med samma innehåll, alltså samma medecin fasst tre gånger så starkare.
men den kostar bra mycket mer oxå, jag tyckte den förra va dyr som gick på 500, men denna går på 300 kr mer.
aja, verkar behövas. Sen fick jag sömntabletter oxå som jag ska hämta ut, så blir tusen kr fattigare imorn
pga av några jävla piller! wiho.
plus att massa annat måste köpas.

Annars så är Christian bäst, han hjälpte mig att flytta sakerna idag och skjutsa mig + grejset oxå.
Sen fick han köpa ut glögg oxå haha! :)
Jag har underbara vänner.

12/11-00, rest in peace. :(
Och idag är det nio år sen min kära vän gick bort, vi älskar och tänker på dig.
Du lämnade jorden på ett väldigtväldigt hemskt sätt.

Nej kan inte skriva mer om det där, förlåt men jag klarar inte av det, blir helt skakis..  


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG SAKNAR DIG

2009-11-15 @ 00:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0