okej

Skriv 20 saker om dig själv som dom flesta kanske inte vet om.

1. Jag bor hos min farmor syster.
2. Jag blir "normal" imorgon! :D haha
3. jag ser nånting fint med precis varenda person
4. jag har inte gråtit på riktigt sen den 2 april 2007
5. jag skulle låta alla hemlösa få bo hos mig om jag hade kunnat
6. jag tror på spöken och andar
7. jag tjuvrökte första gången när jag gick på dagis
8. jag hatar julafton mest av allt på jorden efter krig och sånna hemska saker.
9. jag hatar att få saker, även om jag fyller år så känns det dumt.
10. jag skulle kunna dö ist för en helt annan främmande person eller ta vem som helst beskymmer, även om jag hatar den mest av allt
11. jag är en väldigt hemlighetsfull och komplicerad person
12. när jag blir stressad eller riktigt arg kommer jag inte ihåg vad jag har sagt eller gjort
13. jag älskar utomlands! skulle åka en gång i månaden om jag kunde.
14. jag rymde hemifrån varje dag efter skolan när jag va liten haha!
15. jag ÄLSKAR gamla minnen, och att se tillbaka på lilltjejen man va som barn, och hur allt förändras hela tiden.
16. Jag är så rädd för hästar att jag börjar skaka i deras närhet. 
17. jag är rädd för spindlar mest i världen
18. jag har aldrig klarat av att läsa ut en hel bok i hela mitt liv
19. jag har gjort väldigt sjuka och dumma saker
20. jag älskar låtar med fina rader, brukar till och med bli lugn av dom.

:)

haha jag gatt bara göra, tidsfördriv!

habbahabba

Älskar Anita! UNDERBAR dam! <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: En Nyman

Dom flesta vet inte att du är modell heller ;)

2009-11-02 @ 22:20:04
URL: http://ennyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0