skola.......... :)

Tur man har Cecilia här! hon gör min dag! =)

Annars så suger skolan, fattar ingenting och får ingen hjälp så ska bara sitta här till 11.40 haha!
Får bli musik och spel som vanligt på dom här lektionerna.
Jag trodde vi hade denna lektion igår eftemiddag så jag gick hem jag.

Ikväll blir de tjejkväll! :D Kommer bli värsta mys.
Det ser jag fram emot.
Jag blir iaf nykter ikv, första kvällen utan alkohol på hur länge som helst, men man kan faktiskt ha kul ändå. Jag får bli cykelchaffis eller nånting! ;)
Börjar vänja mig med medecinen nu oxå, men de här med att äta blir värre, men jag blir envisare oxå!

Nu ska jag spela speeeeeeeeeeeeeeel :D sköt om er, POSSPSOSOSSss bla

Kommentarer
Postat av: cissi

awwwwwww, dsm! =') det är omöjligt att få hjälp av fredrik, helt klart..-.-

2009-11-06 @ 11:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0