tidsfördriv

kunde inte ens stava till min rubrik

helgen har iaf varit helt okej.
skannade in bilder sen man va mindre och la upp dom man tordes på facebook. tog över 2 timmar att ladda ner rätt pogram.. :p

Idag har vi bara tagit de lungt, favit på willys en sväng och tagit med oss ida på vägen hem.
Sen kom robert och hämta upp oss och vi åkte till ida en sväng sen från henne skulle vi gå till donken men hamnade på vräldens ö så de skulle med att jennifer som hade bra skor fick bära över oss. sjukt med vatten.
sen hämta robert upp oss för en timme sen kanske och sen har vi bara sett på paradise.
ja och dum som jag va tog jag min sömnistablett innan vi åkte så jag är helt slut av de där lilla.

nu blir de snart sova för min del nattinattinattnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0