vad säger man

SJUK kväll igår, fyfan! Trodde verkligen att jag och Jennifer skulle va några bland dom första som somnade, men va typ tvärt om. Jag va så jävla trött så att mina ögon va hur röda som helst, verkligen knallröda.
De vart verkligen karate igår. de jag kommer ihåg som jag kan berätta är typ att
i början va de jag ida jennifer och misha. sen kom Alexander och sen Cicci, Amanda och gänget. Sen kom jag inte ihåg när alla drog, Sen kom de några och sen kom de fler, och jag gick bara och la mig mitt i allt prat, knas haha :p de va iaf efter 4 nån gång. Sen kom de fler och jag vet inte om de kom in folk till mig eller om jag pratade i sömnen, sen kom grannarna som stannade med Jennifer tills 7 nångång. Nu lät de som att de va hur mycket folk som helst, ochatt vi inte kände nån typ, men de va de inte vi va inte över 10 st nångång och kä.
HAde de trevligt iaf och dansade och hade oss.
Nu sitter jag och lyssnar på Jennifers historier och de är sjukt kul =)
jag är fortarande lite flummig och mina ögon är sjukt ömma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0