wooopsi!

igår hade jag fan seriöst damp och humörsvägningar flera gånger i minuten. haha..
Idag skulle jag på möte halv 9 men vart flyttat till kl 10. Och anita gatt följa med oxå.
Sen efter mötet så tog vi taxi på lillänge och handlade mat och hämta ut min medecin,
som kostar minst 50 kr/dagen! :O 30 tabletter för 500 och ska ta minst 3 om dan. nice ;)
Men hörde nu att efter man köpt medecin för en viss summa per år så fick man rabatt eller resten gratis eller nånting.
Sen iaf käkade vi på lillänge och sen tog vi taxin hem.
Och då hann vi inte sätta oss fören en dam kom som hade världens sötaste hund, sen kom en dam till oxå och vi surrade, så kul att gammfolket kan ha sån sjuk humor! :)
Sen tog jag en dusch och nu har en man kommit och hälsat på oss också, så blir fika igen.
men jag klagar inte ;)

men vet inte hur jag ska göra med medecinen, den är DYR och jag är fattig men skit samma igentligen, i need it. men man får ätstörningar av den, och kan i bästa fall bara äta efter 12 timmar när den gått ur kroppen, och sen får man lätt svårt att sova, och de har jag ju redan. men värt ett försök iaf, funkar den så är de ju super! men slutar jag äta får ni hota mig om jag inte äter. :p haha.

Justja! har pratat med Sig-Britt idag oxå! :D sjukt kul, och va tabletten är till för kallar hon (och jag med nu) Wikander sjukan! haha de är ju fan sant, vet inte nån annan släkt de kan tända till för så ofta. haha och vi kom på att hela feta släkten skulle vart till doktorn igentligen, han där uppe skulle aldrig ha sett en så stor kö haha.
Sen kom jag och faster på att både mitt och hennes legg hade gått ut när vi skulle hämta ut oxå, Nice! =) men båda kan ju prata så (=
nu börjar jag bli knäpp igen! vet inte vad jag skriver om, ska sluta skriva nu hej dååå :)
Sen ska vi till polisengrisen imorn oxå, måste ha leggisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0