-

sitter hos Kattis under täcker ser tv och myser och ska snart ringa och fråga hur hon har det. :)
pratade med bror hela vägen från Jennifer och en stund här, behövande.
Vet inte hur många läskiga gubbar som kom framm.
Sen så hade vi inte pratat på år och dar tror jag, så på så sätt va de ännu mera behövande.
Måste verkligen träffa han snart alltså.
Vill inte måsta vänta tills jag fyller, utan vill träffa han innan.

Annars tack för en trevlig kväll. =) <3

Fick världens gulligaste sms av bror nu oxå.
Du får säga till om de är nått gumman, för du vet att jag alltid finns här om du vill prata<3
för jag hör ju att du har de rätt svårt just nu,
så jag vill att vi ska hålla bra kontakt med varann nu<3
hellst varje dag<3
för jag gör allt för att du ska må bra, de vet du<3

Sånt mårr man bra av, Jag älskar dig bror.
hoppas vi får bättre kontakt. (L)

Nu ska jag ut och hjälpa en person,
kanske skriver lite senare.
sköt om er. (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0