<3

Gick nyss till min gammgamm skola alldeles för mig själv, stängde av telefonen och allt. de va riktigt skönt. Satt där och bara tänkte på alla underbara minnen vi hade brudar, sånt som man aldrig vill glömma. :)

De va riktigt skönt.
På ett sätt är de verkligen jätte skönt att vara på hemmaplan faktiskt.
De trodde jag aldrig.
Men på ett annat sätt är de jätte hemskt, men sånt får man vell ta.

Nu tror jag att jag ska ta en dusch för 3:e gången idag, och lugna nerverna typ. Himla skönt med golvvärme alltså. =)
Sen tror jag att jag ska rymma till lillasyster och sova hos henne, och spela fin musik tills hon somnar. <3

sköt om er.

Tänker på dig gumman, 2/4-07 (f)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0