931018

gud vilken dag.
fick mitt första grattis sms samma tid som jag fick mitt sista 24 timmar efter. =) haha.

Sen att de händer en sån där grej samma dag som man fyller år..
rip pelle. (F)
Stackars bror, tänker på dig och tycker synd om dig.
beundrar dig som fan att du får fram ett leende mot folket trots händelsen.
jag älskar dig.

sudiebesök idag blir de, snart sova ska bara säga grattis till dom som fyller idag. <3
grattis till er! =)
och nu börjar nedräkningen! 7 eller 6 dagar kvar, beror på hur man räknar?
till dagen jag sett fram emot hela mitt liv, jag har fått tatuerat mig hur länge som helst, men grejen är att måste vara 16.

aja, sköt om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0