efterfest

nu sitter vi några och efterfestar :) jätte trevligt.
kvällen har vrt jttechill, tror de är för att de är  att de är skönt att äntligen få de bekräftat.
sorgligt men skönt :)
vi klev upp 8 i morse och sen har de vart fullt med ös hela dagen imorn ska vi hastädat lägenheten och allting till klockan halv 10 alltså senast :) de blir fullt upp sen får vi se vad som hände, bilder från ikv kommer nog på jennifers bdb jennifer911125 heter bruden där :)
men jag kommer sakna mina syskon som fan nu, men får bjuda dom på bio när jag får pengar elle nånting, nu ska vi chilprata lite mera :)

hejdå
föresten har vi äte 3 pizzor var idag :o alltså inte stora men värsta fränt vi får i oss 3 men inte på samma gång sen åt vi 9 nuggets på donken till frulle oxå och massa godis  och shit haha de ser bra ut =)

och måndag ska jag tr'ffa läkarn ju nicebice :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0