en till med.

life-goes.on

Brukar du komma i tid: jag brukar faktiskt det.

Kan du laga mat: räknas nudlar?

Vad jobbar du med/pluggar du: går iv.

Vad har du på dig just nu: min stooora rastapastamyströja, tunika leggings.

Har du någon fobi: ja massor, orka :)

Hade du en bra kväll igår: ja, super! =) 


Vilket är ditt senaste inköp: jag och Jennifer köpte "bästislinnen" närå, men likadana.

Din favoritdryck på morgonen: kaffe.

Var fick du dina senaste pengar ifrån: -

Har du sovit i din egen säng inatt: nej

Vad hade du sönder senast: shit, fråga mamma. men hon säger jag ha haft sunder så mkt så hon vet inte haha. kommer inte ihåg, spegel kanske.

Vem snackade du med senast: Jennifer :) <3

Varm favoritdricka: kaffe

Favoritdricka: typ cola.

Alkoholhaltig favoritdricka: vanilla sky tror jag.

När gjorde du senast något riktigt dumt: 29/09-09

Saknar du någon just nu: ja, många.

Vad ska man göra för att få dig irriterad: tar långt tid innan jag blir det, men om ngn är riktigt falsk eller så.

Någon jag stör mig på: haha.

Intressen: Ssnowboard (y), människor, syskon, resa. jag kommer inte på allt.

senaste person du kramade: mentor.

Senaste person du ringde: Jennifer.

Senaste person som ringde dig: Jennifer.

Vad drack du senast: hb, närå. vatten.

Vill du ha barn: ja det vill jag, de ska jag.

Längtar du till din nästa födelsedag: nej, men dagen efter.

Har rakat dina ben någon gång: haha nej. jo!

Är du sur? nej, inte nu.

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: mellan 0-1000.

Använder du hudkräm: yes

Attraheras du av män med skägg: ja, i löööv santa. haha?

Micro-pop eller poppa själv: är inte något vidare på nått av det.

Brukar du baka: när jag va mindre.

Röstade du i det senaste valet: nej

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: kunde varit värre.

Vilken låt lyssnade du senast på: nån i Simons bil.

Har någon annan sovit i din säng inatt: nej, den ligger nerskruvad nånstans.

Vad tycker du är äckligt: spindlar

Har du pengar på mobilen: ja

Hur bor du:

hur lång är du: 165 cm

u är riktigt törstig: va?

är du sugen på något nu: hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0