.

har nyss fikat med syster, vart en snabbis bara..
Idag har jag beställt nytt hår. :)
OCH KOMMIT IN!!!!!!!!! JENnIFERRRRR!!!! D:D::D:D:D:D:D::D tacksomfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan <3
Ska på studiebesök på måndag, fasst 2 olika skolor.
sen hittade jag nånting i städskrubben. haha ;D visste att jag skulle få en sånn! haha =)
va tänkte jag skriva?
jag vet inte.
pratat med dennis idag har gjort. saknar han.. <3
fan vi låg på bb tillsammans! :)

ÅH! Bob Marley vilken jävla gud han är alltså. han är nog min stora idol. inte för jag brukar lyssna på han men som han va som person borde de finnas många av, han hade de hur svårt som helst som liten och sen när han fick cancer så sket han i cellgifterna för han tyckte dom andra förtjänade de bättre som stog i kö, hade alltid dörren öppen för vem som helst, flera tusen stog utanför och fick mat och pengar på slutet. och fanns där för vem som helst som ville prata. kommer inte ihåg allt nu men skrev en uppsatts i 8an om han kom jag på förut idag haha.

jag ha lagt upp bilder på bdb idag oxå, haha de va ett tag sen alltså.
och lyssnat på när brudarna i klassen sjungit osv, haft möte och praktisera.

sköt om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0