.

Gud måste ju ha skapat världen som en typ av lekplats, undra vad meningen med de hela är :p om de ens finns någon.

tatueringen är gjord, har träningsvärk idag som fan, spände mig nog ganska mycket ändå. men va inte alls nervös, de förstår jag inte.
Om jag hade tagit hål i tungan eller så hade jag typ inte kunnat sova eller nånting känns det som.
Vart iaf rätt nöjd, men de vart inte alls som jag hade tänkt mig..

Allt annat känns inte kul längre, måste komma igång nu ju. :)

De är lov och jag är med Jennifer, de är kul iaf, sen ska hon övningsköra till Kälarne så då far vi dit.
Vet inte ens om jag orkar ut till halloween, blir nog i stan ändå.

funderar på att färga håret oxå. orkar inte vara blond, föddes fan blond. men tänkter inte bli mörk heller, dom säger jag ser ut som en turk eller jude då haha :p

Nu ska vi göra oss nått att äta och så. sen ska vi ner på byn.

puss, nä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0