fått av Jennifer som har namnsdag idag! GRATTIS <3

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? 123.87
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? ja :)
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Mattias & Simon.
4. Hur lång är du? 165 prick!
5. Vilken är den senaste filmen du sett? ngn på skolan, ingen aning vad den hette.
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: hallå :) hur är det syster? <3
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? vet inte, beror på i vilket tillfälle, men ringa går fortast.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda =)
9. När såg du senast din mamma? idag faktiskt, innan det va de några veckor.
10. Icke godkänt i något ämne? ja.
11. Mvg i något? bild
12. När vaknade du idag? halv 8.
14. Vilken plats föredrar du minst? -
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? hawaii eller nånting.
16. Hur stor är din säng? 160x200
17. Vad sover du i? olika.
18. Hur många kuddar har du i sängen? hmm?
19. Var har du bott/bor? - .
20. Tycker du om kinamat? - oja
21. Tycker du om kaffe?ja.
22. Vad dricker du helst till frukost? - kaffe.
23. Kan du spela poker? - bäst på det. ;)
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? ja, flera st. 
25. Vill du ha barn? ja, 2 st.
26. Kan du några andra språk än svenska? halvt eng.
27. Har du någonsin åkt ambulans? ja det har jag.
28. Föredrar du havet eller en bassäng? havet.
29. Vad spenderar du helst pengar på? beror på, om jag va rik skulle jag skänka pengarna jag inte behövde.
30. Äger du dyrbara smycken? ja det gör jag.
31. Kan du rulla med tungan? ja haha
32. Vem är den roligaste människan du känner? Det måste vara Haqvin och Anders när dom är tsm.
33. Vad har du för ringsignal? de vet jag faktiskt inte.
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? ja, mitt dkny linne, haha.
36. Kan du byta olja på bilen? kan jag säkert, men skulle inte råda nån att få hjälp av mig.
37. Vilken var den senaste boken du läste? har aldrig läst ens en halv bok i hela mitt liv.
38. Dansar du i bilen? har hänt.
39. När var du i kyrkan senast? skolavslutningen
40. Hur många hål har du i öronen? 9
41. Har du någon piercing? ja.
42. Har du någon tatuering? inom 15 dagar :D
44. Röka eller snusa? inget av dom helst.
46. Vad är ditt mobil nummer? 112
47. Vad ska du göra ikväll?hoppas att hinna till stan :)
48. Har du några syskon? 3 st + en halvbror. <3 
49. Vad ska du göra på sommarlovet 2010? allt jag hinner på så kort tid.
50. Har du en sjukdom? hoppas jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0