FIGHT CANCER

nu har jag bestämmt mig, ska sluta med solarium helt. Och helst med all sån skit.
Ska inte köpa ett nytt heller, eftersom bra precis halva släkten har cancer eller har dött i det så ska jag börja bry mig lite så jag kanske inte får de heller.
jag brydde mig inte förut, men de kanske är bäst om man tänker på framtiden. nu blir de brun utan sol om man inte är utomlands eller det är sommar.
Jag känner på mig att jag kommer få de en dag, och jag ska även kolla upp mig nu tillslut ändå fasst de va ett tvär absolut inte nej förut.
Jag vill inte in i de helvet, och som jag har stöttat andra ska jag försöka med mig själv! (Y) haha.


nu sitter jag hos lillasyster och ska spela fin musik så hon kan somna, hon har ju trots allt skola imorn.
Sen ska jag sno en utav alla summer glowen jag köpt till mamma och smörja in mig haha.
fasst om jag ska va ärlig kanske jag mest tänker på tatueringen jag ska gör adenna månad och vill inte sola så den bleks haha (a) nej men jag vet inte.
majbi eller kanske inte.
fan va seriös jag märker att jag ha blivit när jag skriver.. illa? haha.
kanske är så jag är vet inte :D
Blir kul att se.

jag sov inte många timmar inatt heller föresten låg bara och tänkte hela tiden. Hoppas jag lyckas bättre inatt.
imorn är de ett viktigt möte nå så djävulkst haha :) håller mina tummar.
haha tänkt att folk orkar läsa sånt här, när jag läser bloggar brukar jag bara kolla på bilderna.
Nu loggade världens bästa ålandskille in på msn, måste fråga hur de är med han. Va ett tag sen vi snackade kom jag på nu. Hoppas han har de bra och även alla andra vi träffade där under klassresan.
SOM jag saknar. Nej Said hann skriva till mig först.
måste vara lite social och pussa syster godnatt på kinden.

Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0