holabadola

hm, mitt förra inlägg va ju spännande såg jag. :p

vart knappt 2 timmars sömn inatt och vi har inte hunne sova nå mer heller sen så va de ju ingen mening.
så blir en massa kaffe ist.
idag har vi fixat och donat, vart på jysk, käka på kina osv.
Jennifer har världens mysigaste lägenhet nu. avis =)
Är nästan inge pepp alls för ikv, men blir nog kul. jag och jennifer kommer typ somna mitt i allt känns de som :p

Och jag ha haft skitknäppt hjärta i några dagar, ibland gör de så ont att jag inte kan andas, ibland kan jag inte för hjärtat typ har "stängt av sig" skitläskigt som den är i en bubbla och vägrar göra som jag vill haha och ibland gör den så jag bara vill spy hm :) haha Men den kan ju få leva sitt lilla liv om jag får leva mitt.

Nu ska vi göra oss klara och så där..

Hör av er och ha världens kulaste dag :) Man lever bara en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0