i bee right here with you

Sån här mysig vecka kommer jag inte ihåg när jag hade sisst.
Jag och faster ha prata gamla tider och  fixat och trixat som fan.
när jag vaknar står frukosten på bordet och vi kan prata med varann om precis vad som hellst, himla mysigt.
Och jag måste hem till M ( omg haha:o ) får se hur de går, men bror Dennis ringde och sa att han skulle till henne idag så då ska jag dit och "återförenas" med honom i helgen, kommer inte ihåg när jag träffa han sisst. (L)
Vi ska ha de grymt nice. de går inte att förklara hur glad jag är att se han igen.

Och folk undrar om vi är riktiga syskon.
De är vi inte, tror inte ens att vi är släkt. han är kusin med min kusins pappa typ.
Men vi låg på bb samtidigt, sen bodde vi i samma lägenhetshus en lång tid när vi va små, våra föräldrar hade as bra kontakt och det har jag och Dennis fått under våra år.
Jag älskar han otroligt mycket, som min egen bror känns de ju, fasst vi inte bråkar så ofta bara.
Vi pratar om bra precis allting, och finns där för varandra.
Han är nog 1:a på min "lista" eller vad man säger.
han är nog världens bästa kille oxå.
och vi ar kallat varann för bror/syster under en lång tid. <3


aja nog om de förfan.
han ska vara hos min mamma under helgen blir nog firande av Söderström som fyllde 20 igår oxå, så himla kul :)och sen åker vi in till Sundsvall på måndag och I GET A TATTOO!
Han ska följa med då oxå, nått annat törs han inte, haha nerå.
Sen ska jag nog in till Östersund igen på Måndag kväll nångång. :)
ska nog på lägenhetsvisning till veckan med, inget annat har jag planerat förutom att plugga :o

Nu ska jag fortsätta med mitt och lyssna vidare på låtar som mina kompisar har gjort och spelat in, så himla fina rader, och himla fina människor som sjunger oxå, synd att de är så långt till dom, saknar er allehopa. <3
possposs


Kommentarer
Postat av: cissi

min kusseeee med! han har jag inte träffat på flera år ;o<3

2009-10-22 @ 23:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0