PEAce and LOVE

åh. va på studiebesök idag, ska börja jobba med eleverna imorn men som praktik, måste bara bli "gockänd" eller vad man säger, men jag har fått alla papper man måste skriva under och så. =)

sen hem till hammerbeach och fick de tråkigaste beskedet jag fått på länge.
men SEN! :) i sista sekunden ringde de och jag får flytta till Anita! :D <3 kärlek till henne.

Så har fått ståtrosa eller nånting så jävla glad är jag, nerå men sjukt glad.
så kom jag på att jag skulle köpa nödvändiga saker, fråga om skjuts på time men kom på att jag ville gå, sen att jag vill gå längre eftersom de är 3 meter till time typ.
Så jag sprang på ica, sen på coop oxå. gömde grejerna i lägenhetshuset jag bodde i förut för jag tyckte de skulle se dumt ut om jag kom in med saker haha :s
sen gick jag den dära branta långa backen och typ halkade hela tiden, önskar att jag hade ramlat, fan va kul de hade varit.
hade ingen telefon med mig heller så va helt okontaktbar! haha vad är de med mig, :p
fasst de va inte så bra såg jag sen, men skit samma de va skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0