the day have been like crazy

Jag gick nyss in i en dörr och slog huvvet haha (Y)
Annars sitter jag och pratar med mig själv, tror fan jag ska ut och gå själv sen oxå om de inte är för kallt.

blev ett till möte på onsdag så blir här till då, ska fira mig med mammas släkt den dagen oxå, så får man de överstökat. hatar att ta emot grejjer alltså.
aja, kommer inte ihåg sisst jag träffade alla, :)

SEN HAR JAG TRÄFFAT MINA SYSKON. (L)
har saknat dom nå så djävulskt!
Filip kännde inte igen mig i början och va jätte rädd haha.

hoppas på en dag med dom imorn oxå. =)
älskar er. <3

vilka hopplösa hollywood fruar alltså, huga.
Och på torsdag ska vi bada med klassen, sen blir de stan. =)

nu fick jag panik och kan inte skriva mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0