-

nu sitter jag och letar på youtube sen jag och några söt tjejer va på danshelg för några år sedan. ( fasst dom gjorde nånting annat, kom inte ihåg vad x)
Iaf så va den här danshelgen på skolgården där dom spelade in strandvaskaren.
Sjukt jävla läskigt va det.
Gå i korridorerna när det hade blivit mörkt och trodde galningen va bakom en hela tiden, osv.
och att sova över där 2 nätter (om jag minns rätt) oxå, kunde inte sova mkt.
Annars var det hur kul som helst den helgen, skulle lära oss 2 gryma danser på 4 timmar i 2 dagar tror jag. (+ lära känna varandra och få nånting i magen. )
-
Imorgon ska vi börja packa tills vi flyttar, skönt att snart slippa hammarvägen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0