dagen

vart mkt prat och mkt nytt som ska testas.
Hoppas de funkar nu bara.
Efter alla tusen möten och de så åkte jag förbi lillasyster. (<3)

Vi fick lillebrors helium(stavning?) ballong och andades in och dog av skratt haha..
Sen lurade hon mig att hon hade köpt en sån här jätte stor spindel, va så himla likt, hon hade en sån där glasbur och allt! USChaaa är de nånting jag tycker är läskigt så är de spindlar, spelar ingen roll hur stor dom är, skulle verkligen inte förvåna mig om hon hade köpt en, eftersom hon redan har ödla, fåglar osv.

Men stannade iaf inte länge där.
sjung och dansa lite med Filip hann jag med, och säga hej till Willewille.

Tänkte ringa ut några vännor, men är trött och tiden har gott så fort så orkar inte, bastun&duschen låter väldigt lockande nu.
Ska iaf ringa Katarina snart. =)

Och imorn ska jag till stugun en sväng med rektorn. sen hem sen vet jag inte sen stan.

Kommentarer
Postat av: Marina.

Du kan vara med mig!<3

2009-09-22 @ 23:08:57
URL: http://johanssonmarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0