!!

Nu har jag kommit på varför jag tkr christina aguilera är så jävla sexig! haha
min första dans"kurs" som jag va med i när jag va asa liten hade vi ju låten Dirrty med henne!
haha andledningen till jag kom på de här va att jag och kattis hedde på massa låtar som vi lyssnade på när vi va pyttesmå.
haha och jag kommer ihåg att jag kunde precis hela dansen och musikvideon utantill. (<3) haha..


aja, mötet va inte alls som jag trodde, men nu finns de på papper så värt ett försök.
Vi satt och surra i flera timmar om den där haha, så blev ett till möte imorgon.
Idag gick jag och kattis och käkade hos Jennifer & Alicia oxå, trevligt!
:)

och sen har vi gjort massa annat, orka skriva mer nu hej då =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0