hugaluga

kom nyss hem för ett litet tag sen, vart verkligen inte som planerat men kul ändå.
Va meningen att jag skulle stanna i stan i helgen, men hände en sak så..
I Onsdags iaf så åkte vi och hälsade på Marina och stannade där ett tag och såg tv. nicenice!
Sen åkte vi ner på stan och mötte upp Nicklas och Kim, och drog på subway, sen gick vi runt lite, träffade lite folk och gick upp till hellström och dom, sen tog vi bussen till valla .

I torsdags skulle jag på den dära grejen, men den slutade 12 och inte 3, så då gick jag hem till jennifer till malin slutade och efter det gick jag malin och ellen på stan innan jag och malin gick på daffys och åt med Madde, Karin och Amanda.
Efter maten gick vi hem till Madde och åt glass&candy och såg på idol.

Och ídag så har det slöats mest, sen drog vi från stan och jag hoppade av på macken och hoppade sen in till Alicias bil :) Sen har jag, Jennifer&Alicia bara haft de trevligt till mami& Andreas kom och hämtade mig, och jag va jätte hungrig så nu har mamma köpt en kebabtallrik till mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0