kom nästan nyss hem, max 15 min sen.
de ha varit en underbar kväll.
vi började me att chrille&stor-kanto skjutsade upp mig, marina & lill-kanto till 5an i backen,
sen satte vi oss på påsar och åkte ända ner, vi hoppade i stora hopp ibland också, SKIT-KUL!
min röv är pajj nu, men va gör vell de?
sen stog vi på byn och pratade me svensson lite, anders & hans gäng åkte också förbi. Och anders måste ju vara den roligaste personen på jorden, hur han än gör får han en alltid att skratta!
 sen drog vi till stan på 45 min & köpte godis, åkte nån sväng & drog hem igen. åkte runt lite på hammerbeach & träffade på erik & svenne igen, sen gatt jag dra hem,
så trött, somnade i bilden påväg hem från stan! haha :)
får inte glömma att malin & simon kom på en fika hos mig först av allt också, de va nice :)
possposs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0