♥ ångra aldrig de du gjort, utan de du inte gjort.

först malin, sen isa & cilia. dom gjorde min dag. :)
jag tycker inte om att vara ensam..

men fy fan, för några på stan. först bara satt & tryckte ner en kille som trodde på gud, visst han överdrev väldigt mycket, men de gjorde faktiskt dom också.
sen en himla gammal man, de såg ut som att han inte hade någon familj, inte ett hem att komma hem till,ja, ni förstår.
han kunde nästan inte ens prata, dom gick fram till han många gånger & kolla han upp i näsan och sa snorgubbe och skrek ost efter och bara massa jävla skit.
fyfan
ingen av oss ville bara stå där
 jag ska inte gå in mer på de dumma.
braiga saker är mycketx123456 bättre.
jag ha haft de jätte bra me alla tjejorna, jag och malina drog oss en subway också, sen en ice-cream & en runda på stan + miss march. värsta nice. :)

Jag isa & cilia drog också oss en glass, träffa på en helt galen sam, & skrattade så de tog i revbenen, fyfan haha!
käka klubba på time & lyssnade på "guds son" helt sjuuuuuuuukt, men jag respekterar alla sorters människor.
sen köpte jag ballerina kladdkaka & vi drog hem till mig & käkade dom.
såg på south park, jag tycker inte om de pogrammet, men när dom va me vare skita kul :)
och nu är jag ensam igen :( men de är man ibland, that's life. fasst, man är ju aldrig ensam även om man sitter alldeles själv i en stor lägenhet, om man tänker efter. :)


Kommentarer
Postat av: isapisa

nä man är aldrig ensam kom ihåg de ;) ja de är bara att höra av dig snuttan så gör vi något, nu ska jag knoppa sovisgottis. hjääärtraa

2010-04-14 @ 00:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0