strax efter 10 till efter halv 7 har jag suttit hos Anita.
Det är en sån mysig känsla att vara där.
Hon steker pannkakor, gör massa me fika, & vi spelar massa kort, kollar tidningar, spelar yatzy & pratar om allt mellan himmel och jord.
hos henne skulle jag kunna vara hur länge som helst, jag glömmer bort allt som annars brukar kunna trycka ner mig.
Imorgon får jag träffa min mamma, de har jag sett fram emot hela veckan, så den här veckan har varit skit seg.
Sen har jag fixat prao-plats, SKÖNT! Ylva siljeholm är den bästa mentorn jag någonsin haft. :)
hejdå! - nathalie

bilden; den dagen kommer jag ihåg så väl, de va första gången mamma va till umeå.
jag fick inte följa me för henne pg.a skolan, men de fanns inte i min värld så när hon skulle kliva upp för att åka stog jag redan klar i hallen. Jag tror aldrig jag ha fått en sån varm kram av henne som jag fick då.
:)
family first, always&forever. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0